lunes, 28 de mayo de 2012


Hau 1.hiruhilabetean egindako iritzi artikulua da. Honi esker nire iritzia ematen ikasi nuen.Bestalde , gauza interesgarriak ikasi ditut hala nola;gaztetxeak dituen alde onak eta txarrak baita ere ze gauza on edo eta txarrak dituen ala nola (gazteak bertan egon daitezkela, beste ikuspegi batetik begiratua adibidez:adineko jendeak uste du gazteak bertara joaten direla "porroak erretzeko geratzen direla alkohola erateko geratzen direla...)                                                                                                                


GAZTETXEAK

Gaztetxeak herri kultura guneak dira, hau da, herri bakoitzak badu (normalean) gaztetxe bat. Han 15 urtetik aurrerako gendea sartu daiteke. Leku aproposak izaten dira baino baditu bere alde onak eta txarrak.
Alde onak, adibidez, eguraldi txarra egiten duenean gaztetxera joan zaitezke,baita aspertzen zeanean ere eta alde txarrak, adibidez, geande asko dagoenean bero haundia egiten duela gaztetxe barruan eta agobiatu egiten zera, baita ere gaztetxe barruan erretzea uzten dutela eta erretzen ez duen gendeak ez du zergaitik ke hori arnastu behar, horregatik nik uste dut erretzaileen lekutxo bat egin beharko litzatekela edo bestela gaztetxe barruan ez erretzen uztea.
Neri gaztetxeak gustatzen zaizkit, gustora egiten naiz joaten naizenean.

1 comentario:

  1. Power pointa igotzeko:

    1- Nire bloggera joan http://hodeietanpentsatuz.blogspot.com.es/

    2- Zure power pointa aukeratu tituluari emanez, adibidez, "PP Aldizkaritza ABC bigarren taldea".

    3- Bideratuko zaituen web orrialdean (slideshare deiturikoan) "embed"-botoia sakatu (power point beraren gohiko aldean), kopiatu helbidea.

    4- Bloggera itzuli "sarrera berria", HTML botoia sakatu eta kopiatu. Horrela hasi beharko luke adibidez.

    <div style="width:425px" id= ...

    Azkenik, "gorde" ta listo!
    Eskerrik asko!

    ResponderEliminar